FAQ

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zarówno zakupów w sklepie abfoto.pl, jak i całego procesu realizacji zamówienia.

 

Dostawa 

  1. Gdzie znajdują się punkty DHL Parcel?
    Listę punktów znajdziesz na tej stronie

  2. Jak mogę śledzić swoją przesyłkę wysłaną za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL?
    Przesyłkę dostarczaną przez DHL możesz śledzić na tej stronie. Ponadto w dniu doręczenia otrzymasz wiadomość e-mail i/lub SMS z powiadomieniem.

  3. W jakich godzinach kurierzy DHL doręczają paczki?
    Kurierzy DHL dostarczają przesyłki standardowe od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-17:00

  4. Co się dzieje w sytuacji, kiedy w momencie doręczenia paczki przez kuriera nie ma mnie w domu?
    Jeżeli paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia, a w przypadku jej niepowodzenia, jeszcze jedną. Po trzech próbach, paczka trafia na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i dopiero stamtąd zostaje odesłana do firmy AB Foto.

  5. Co zrobić w sytuacji jeśli nie wiem, gdzie znajduje się moja paczka?
    Jeśli status Twojej dostawy nie zmienił się od 3 dni roboczych, a firma kurierska nie kontaktowała się z Tobą, prosimy daj nam znać. W ten sposób najszybciej będziemy mogli sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja przesyłka, a w razie potrzeby, zlecić jej poszukiwanie.

  6. W jaki sposób mogę przekierować moją przesyłkę wysłaną za pośrednictwem DHL?
    Jeśli nie możesz odebrać przesyłki w dniu dostawy, przekieruj ją zmieniając dzień lub/i adres dostawy. Zrobisz to na tej stronie, podając numer przesyłki oraz PIN. Paczka zostanie doręczana zgodnie z tym, co zostało zgłoszone poprzez usługę "Przekieruj paczkę". Jeśli żadne zmiany nie zostały dokonane, paczka doręczana jest zgodnie ze standardowym procesem na adres podany przez nadawcę. Uwaga: opcja dostępna jest tylko i wyłącznie dla klientów, których przesyłki są już opłacone i mają być dostarczane są przez firmę DHL.

  7. Jak mogę odebrać swoje zamówienie w paczkomacie inPost?
    Zamówione towary można odebrać przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Wybierając ten sposób dostawy, podaj adres email, który jest przypisany do systemu paczkomatów. Jeśli nie masz jeszcze swojego konta, to po podaniu numeru telefonu komórkowego zostanie ono automatycznie utworzone. Następnie wskaż na mapie paczkomat, do którego ma zostać dostarczone Twoje zamówienie. Sprawdź szczegóły na stronie Twoj inPost. Aktualne informacje dotyczące odbierania i nadawania przesyłek InPost znajdziesz tutaj.

  8. Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?
    O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy naszych klientów, wysyłając wiadomość e-mail. Status zamówienia można sprawdzić także logując się na indywidualne konto klienta.

  9. Jak wygląda dostarczenie zamówienia podzielonego na kilka przesyłek?
    Zależy nam, aby zamówione produkty dotarły do Ciebie tak szybko, jak to tylko możliwe. Czasami zdarza się, że niektóre produkty są gotowe do wysyłki szybciej z magazynu centralnego niż inne. Najczęściej produkty Partnera wysyłane są bezpośrednio od niego, w związku z czym otrzymasz je w oddzielnej paczce. Jeżeli zakupione produkty wyślemy w kilku przesyłkach, poinformujemy Cię o tym z wyprzedzeniem. Dla każdej z przesyłek otrzymasz potwierdzenie wysyłki wraz z linkiem do śledzenia paczki.

  10. Co się stanie jeśli zamówionego przeze mnie towaru nie ma w magazynie?
    W takim przypadku do klienta wysyłana jest wiadomość email o wydłużeniu czasu realizacji zamówienia.

  11. Co zrobić jeśli przesyłka dotarła do mnie uszkodzona?
    Zawsze zalecamy sprawdzenie otrzymanego towaru jeszcze w obecności kuriera. W przypadku otrzymania uszkodzonego lub niekompletnego towaru należy sporządzić stosowny protokół.

 

Płatność

  1. Ile trwa zaksięgowanie środków na koncie bankowym?
    Autoryzacja płatności ON-LINE oraz BLIK trwa średnio do 5 minut. W przypadku płatności tradycyjnym przelewem, czas księgowania środków wynosi średnio 8h-12h.

  2. Na jaki numer konta mam wpłacić należność, wybierając przelew tradycyjny?
    Wpłaty dokonaj na konto: Bank Handlowy w Warszawie S.A. o numerze: 77 1030 1508 0000 0008 1651 8008, a w polu "tytuł przelewu" umieść numer zamówienia oraz nazwisko i imię wpłacającego.

  3. Jaki jest koszt wysyłki w przypadku zamówienia kilku osobnych produktów oraz przesyłek o niestandardowym rozmiarze?
    W przypadku przesyłek niestandardowych koszt dostawy jest ustalany indywidualnie w momencie potwierdzenia zamówienia.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium