Dostępność
Cena
-
od
do
Film B&W Foma Fomapan Retro 200 / 36 (135)
Format kliszy: 135
Liczba klatek: 36
Rodzaj kliszy: negatyw panchromatyczny
Czułość: 200 ISO
Drobne ziarno o jednolitej fakturze, wysoka ostrość i kontrast, doskonale znosi obróbkę forsowaną do 800 ISO
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Film Ilford PAN F Plus 50 / 36 (135)
Format kliszy: 135
Liczba klatek: 36
Rodzaj kliszy: negatyw monochromatyczny
Czułość: 50 ISO
Ekstremalnie drobne ziarno, doskonały do mikrofotografii
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Film Kodak Gold 200 / 24 (135) box 3 szt.
Liczba klatek: 24
3 rolki filmu
Czułość: 200 ISO
Rodzaj kliszy: negatyw barwny
Format kliszy: 135
Proces fotograficzny: C41
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Film Kodak Gold 200 / 36 (135) box 3 sztuki
Format kliszy: 135
Liczba klatek: 3x 36
Rodzaj kliszy: negatyw barwny
Czułość: 200 ISO
Proces fotograficzny: C41
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Aparat analogowy AgfaPhoto Reusable Photo Camera brązowy
Obiektyw: 31 mm
Klisze: 35mm (135)
Transport filmu: manualny
Wbudowana lampa błyskowa
Zasilanie: 1x AA
Zalecane filmy o czułości 200, 400, 800 ISO
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Aparat analogowy AgfaPhoto Reusable Photo Camera czarny
Obiektyw: 31 mm
Klisze: 35mm (135)
Transport filmu: manualny
Wbudowana lampa błyskowa
Zasilanie: 1x AA
Zalecane filmy o czułości 200, 400, 800 ISO
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Aparat analogowy Harman EZ-35 + film Ilford HP5 Plus 400 / 36
Obiektyw: 31 mm
Klisze: 35mm (135)
Transport filmu: automatyczny
Wbudowana lampa błyskowa
Zasilanie: 1x AA
Waga: 126 g
W zestawie czarno-biały negatyw Ilford HP5 Plus
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Aparat analogowy Kodak EKTAR H35 black
Obiektyw: 22 mm
Klisze: 35mm (135), na filmie 36 klatkowym zapisuje 72 zdjęcia
Transport filmu: manualny
Wizjer optyczny
Wbudowana lampa błyskowa
Zasilanie: 1x AAA
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Aparat analogowy Kodak EKTAR H35 brown
Obiektyw: 22 mm
Klisze: 35mm (135), na filmie 36 klatkowym zapisuje 72 zdjęcia
Transport filmu: manualny
Wizjer optyczny
Wbudowana lampa błyskowa
Zasilanie: 1x AAA
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Aparat analogowy Kodak EKTAR H35 sand
Obiektyw: 22 mm
Klisze: 35mm (135), na filmie 36 klatkowym zapisuje 72 zdjęcia
Transport filmu: manualny
Wizjer optyczny
Wbudowana lampa błyskowa
Zasilanie: 1x AAA
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Aparat analogowy Kodak EKTAR H35N glazed blue
Obiektyw: 22 mm
Klisze: 35mm (135), na filmie 36 klatkowym zapisuje 72 zdjęcia
Transport filmu: manualny
Wizjer optyczny
Wbudowana lampa błyskowa
Optyka ze szklaną soczewką
Zasilanie: 1x AAA
Dodatkowo: wbudowany filtr gwiazdowy, tryb Bulb mode do długich naświetlań, gwint do mocowania do statywu
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Aparat analogowy Kodak EKTAR H35N glazed orange
Obiektyw: 22 mm
Klisze: 35mm (135), na filmie 36 klatkowym zapisuje 72 zdjęcia
Transport filmu: manualny
Wizjer optyczny
Wbudowana lampa błyskowa
Optyka ze szklaną soczewką
Zasilanie: 1x AAA
Dodatkowo: wbudowany filtr gwiazdowy, tryb Bulb mode do długich naświetlań, gwint do mocowania do statywu
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Aparat analogowy Kodak EKTAR H35N glazed pink
Obiektyw: 22 mm
Klisze: 35mm (135), na filmie 36 klatkowym zapisuje 72 zdjęcia
Transport filmu: manualny
Wizjer optyczny
Wbudowana lampa błyskowa
Optyka ze szklaną soczewką
Zasilanie: 1x AAA
Dodatkowo: wbudowany filtr gwiazdowy, tryb Bulb mode do długich naświetlań, gwint do mocowania do statywu
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Aparat analogowy Kodak EKTAR H35N striped black
Obiektyw: 22 mm
Klisze: 35mm (135), na filmie 36 klatkowym zapisuje 72 zdjęcia
Transport filmu: manualny
Wizjer optyczny
Wbudowana lampa błyskowa
Optyka ze szklaną soczewką
Zasilanie: 1x AAA
Dodatkowo: wbudowany filtr gwiazdowy, tryb Bulb mode do długich naświetlań, gwint do mocowania do statywu
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Aparat analogowy Kodak EKTAR H35N striped green
Obiektyw: 22 mm
Klisze: 35mm (135), na filmie 36 klatkowym zapisuje 72 zdjęcia
Transport filmu: manualny
Wizjer optyczny
Wbudowana lampa błyskowa
Optyka ze szklaną soczewką
Zasilanie: 1x AAA
Dodatkowo: wbudowany filtr gwiazdowy, tryb Bulb mode do długich naświetlań, gwint do mocowania do statywu
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Aparat analogowy Kodak I60 Reusable Camera black / very peri
Obiektyw: 31 mm
Klisze: 35mm (135)
Transport filmu: manualny
Wizjer optyczny
Wbudowana lampa błyskowa
Zasilanie: 1x AA
Zalecane filmy o czułości 200, 400, 800 ISO
Obudowa: tworzywo sztuczne ABS
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Aparat analogowy Kodak I60 Reusable Camera black / yellow
Obiektyw: 31 mm
Klisze: 35mm (135)
Transport filmu: manualny
Wizjer optyczny
Wbudowana lampa błyskowa
Zasilanie: 1x AA
Zalecane filmy o czułości 200, 400, 800 ISO
Obudowa: tworzywo sztuczne ABS
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Aparat analogowy Kodak M35 Reusable Camera candy pink
Obiektyw: 31 mm
Klisze: 35mm (135)
Transport filmu: manualny
Wizjer optyczny
Wbudowana lampa błyskowa
Zasilanie: 1x AAA
Zalecane filmy o czułości 200 lub 400 ISO
Obudowa: tworzywo sztuczne ABS
{imods}
{variants}
{type}images{/type}
{title}Kolor:{/title}
{options}Papaya,4293|Corn,2791|Green,2783|Purple,2786|Pink,2790|Scarlett,2788|Milk Tea,4294|Marble Gray,2793|Cerulean Blue,2789{/options}
{/variants}
{variants}
{type}{/type}
{title}{/title}
{options}{/options}
{/variants}
{/imods}
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Aparat analogowy Kodak M35 Reusable Camera cerulean blue
Obiektyw: 31 mm
Klisze: 35mm (135)
Transport filmu: manualny
Wizjer optyczny
Wbudowana lampa błyskowa
Zasilanie: 1x AAA
Zalecane filmy o czułości 200 lub 400 ISO
Obudowa: tworzywo sztuczne ABS
{imods}
{variants}
{type}images{/type}
{title}Kolor:{/title}
{options}Papaya,4293|Corn,2791|Green,2783|Purple,2786|Pink,2790|Scarlett,2788|Milk Tea,4294|Marble Gray,2793|Cerulean Blue,2789{/options}
{/variants}
{variants}
{type}{/type}
{title}{/title}
{options}{/options}
{/variants}
{/imods}
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Aparat analogowy Kodak M35 Reusable Camera flame scarlett
Obiektyw: 31 mm
Klisze: 35mm (135)
Transport filmu: manualny
Wizjer optyczny
Wbudowana lampa błyskowa
Zasilanie: 1x AAA
Zalecane filmy o czułości 200 lub 400 ISO
Obudowa: tworzywo sztuczne ABS
{imods}
{variants}
{type}images{/type}
{title}Kolor:{/title}
{options}Papaya,4293|Corn,2791|Green,2783|Purple,2786|Pink,2790|Scarlett,2788|Milk Tea,4294|Marble Gray,2793|Cerulean Blue,2789{/options}
{/variants}
{variants}
{type}{/type}
{title}{/title}
{options}{/options}
{/variants}
{/imods}
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Aparat analogowy Kodak M35 Reusable Camera green
Obiektyw: 31 mm
Klisze: 35mm (135)
Transport filmu: manualny
Wizjer optyczny
Wbudowana lampa błyskowa
Zasilanie: 1x AAA
Zalecane filmy o czułości 200 lub 400 ISO
Obudowa: tworzywo sztuczne ABS
{imods}
{variants}
{type}images{/type}
{title}Kolor:{/title}
{options}Papaya,4293|Corn,2791|Green,2783|Purple,2786|Pink,2790|Scarlett,2788|Milk Tea,4294|Marble Gray,2793|Cerulean Blue,2789{/options}
{/variants}
{variants}
{type}{/type}
{title}{/title}
{options}{/options}
{/variants}
{/imods}
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Aparat analogowy Kodak M35 Reusable Camera marble grey
Obiektyw: 31 mm
Klisze: 35mm (135)
Transport filmu: manualny
Wizjer optyczny
Wbudowana lampa błyskowa
Zasilanie: 1x AAA
Zalecane filmy o czułości 200 lub 400 ISO
Obudowa: tworzywo sztuczne ABS
{imods}
{variants}
{type}images{/type}
{title}Kolor:{/title}
{options}Papaya,4293|Corn,2791|Green,2783|Purple,2786|Pink,2790|Scarlett,2788|Milk Tea,4294|Marble Gray,2793|Cerulean Blue,2789{/options}
{/variants}
{variants}
{type}{/type}
{title}{/title}
{options}{/options}
{/variants}
{/imods}
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Aparat analogowy Kodak M35 Reusable Camera purple
Obiektyw: 31 mm
Klisze: 35mm (135)
Transport filmu: manualny
Wizjer optyczny
Wbudowana lampa błyskowa
Zasilanie: 1x AAA
Zalecane filmy o czułości 200 lub 400 ISO
Obudowa: tworzywo sztuczne ABS
{imods}
{variants}
{type}images{/type}
{title}Kolor:{/title}
{options}Papaya,4293|Corn,2791|Green,2783|Purple,2786|Pink,2790|Scarlett,2788|Milk Tea,4294|Marble Gray,2793|Cerulean Blue,2789{/options}
{/variants}
{variants}
{type}{/type}
{title}{/title}
{options}{/options}
{/variants}
{/imods}
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Film B&W Kentmere 400 / 24 (135)
Format kliszy: 135
Liczba klatek: 24
Rodzaj kliszy: negatyw monochromatyczny
Czułość: 400 ISO
Doskonale znosi obróbkę forsowaną do 800 ISO
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Film Harman Phoenix 200 / 36 (135)
Format kliszy: 135
Liczba klatek: 36
Rodzaj kliszy: negatyw barwny
Czułość: 200 ISO
Proces fotograficzny: C41
Dodatkowo: wysoki kontrast, widoczne ziarno i zwiększone nasycenie kolorów
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Film Ilford Delta 100 / 36 (135)
Format kliszy: 135
Liczba klatek: 36
Rodzaj kliszy: negatyw monochromatyczny
Czułość: 100 ISO
Wyjątkowo drobne ziarno, naturalny kontrast
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Film Ilford Delta 400 / 36 (135)
Format kliszy: 135
Liczba klatek: 36
Rodzaj kliszy: negatyw monochromatyczny
Czułość: 400 ISO
Drobne ziarno, naturalny kontrast
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Film Ilford Delta Professional 3200 / 15 (120)
Format kliszy: 120
Liczba klatek: 15 (6 x 4.5 cm), 12 (6 x 6 cm), 8 (6 x 7 cm)
Rodzaj kliszy: negatyw monochromatyczny
Czułość: 3200 ISO
Możliwość naświetlania i obróbki w zakresie 400-6400 ISO
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Film Ilford FP4 Plus 125 / 15 (120)
Format kliszy: 120
Liczba klatek: 15
Rodzaj kliszy: negatyw monochromatyczny
Czułość: 125 ISO
Wyjątkowo drobne ziarno, wysoka ostrość
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Film Ilford FP4 Plus 125 / 36 (135)
Format kliszy: 135
Liczba klatek: 36
Rodzaj kliszy: negatyw monochromatyczny
Czułość: 125 ISO
Wyjątkowo drobne ziarno, wysoka ostrość
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Film Ilford HP5 Plus 400 / 15 (120)
Format kliszy: 120
Liczba klatek: 15 (6 x 4.5 cm), 12 (6 x 6 cm), 8 (6 x 7 cm)
Rodzaj kliszy: negatyw monochromatyczny
Czułość: 400 ISO
Możliwość obróbki forsowanej do 3200 ISO
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Film Ilford HP5 Plus 400 / 36 (135)
Format kliszy: 135
Liczba klatek: 36
Rodzaj kliszy: negatyw monochromatyczny
Czułość: 400 ISO
Możliwość obróbki forsowanej do 3200 ISO
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Film Ilford PAN 100 / 36 (135)
Format kliszy: 135
Liczba klatek: 36
Rodzaj kliszy: negatyw monochromatyczny
Czułość: 100 ISO
Drobne ziarno, wysoka tolerancja na błędy naświetlania
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Film Ilford PAN 400 / 36 (135)
Format kliszy: 135
Liczba klatek: 36
Rodzaj kliszy: negatyw monochromatyczny
Czułość: 400 ISO
Doskonale znosi obróbkę forsowaną do 1600 ISO, wysoka tolerancja na błędy naświetlania
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Film Ilford PAN F Plus 50 / 15 (120)
Format kliszy: 120
Liczba klatek: 15 (6 x 4.5 cm), 12 (6 x 6 cm), 8 (6 x 7 cm)
Rodzaj kliszy: negatyw monochromatyczny
Czułość: 50 ISO
Ekstremalnie drobne ziarno, doskonały do zdjęć technicznych
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Film Ilford XP2 400 / 36 (135)
Format kliszy: 135
Liczba klatek: 36
Rodzaj kliszy: negatyw monochromatyczny
Czułość: 400 ISO
Proces fotograficzny: C41
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Film Kodak Gold 200 / 24 (135)
Format kliszy: 135
Liczba klatek: 24
Rodzaj kliszy: negatyw barwny
Czułość: 200 ISO
Proces fotograficzny: C41
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Film Kodak Professional Ektar 100 / 36 (135)
Format kliszy: 135
Liczba klatek: 36
Rodzaj kliszy: negatyw kolorowy
Czułość: 100 ISO
Emulsja T-GRAIN, ekstremalnie wysoka ostrość i drobne ziarno, doskonały do dużych powiększeń i skanowania
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Film Kodak Professional T-Max 400 / 36 (135)
Format kliszy: 135
Liczba klatek: 36
Rodzaj kliszy: negatyw panchromatyczny
Czułość: 400 ISO
Emulsja T-GRAIN, ekstremalnie drobne ziarno, doskonale znosi obróbkę forsowaną do 1600 ISO
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Film Kodak Ultra Max 400 / 24 (135) box 3 szt.
Format kliszy: 135
Liczba klatek: 24
3 rolki filmu
Rodzaj kliszy: negatyw barwny
Czułość: 400 ISO
Proces fotograficzny: C41
Dostępność: Tymczasowo niedostępny
Fotografia analogowa – powrót do korzeni
Fotografia analogowa to sztuka, która w ostatnich latach zyskuje coraz większą popularność. Choć cyfrowe aparaty dominują rynek, wielu pasjonatów fotografii sięga po tradycyjne aparaty analogowe, aby uzyskać niepowtarzalne efekty wizualne oraz poczuć magię pracy z filmem fotograficznym. W dobie wszechobecnej cyfryzacji, ta forma fotografii oferuje coś, czego nie daje nawet najbardziej zaawansowany sprzęt cyfrowy – autentyczność oraz niespodziewane rezultaty, które są wynikiem manualnej pracy i nieprzewidywalności procesów chemicznych.
Aparaty analogowe – jak działają
Aparaty analogowe są sercem fotografii tradycyjnej. Ich działanie opiera się na mechanicznych lub elektrycznych elementach, które umożliwiają naświetlanie filmu fotograficznego. Proces ten wymaga precyzji i zaangażowania fotografa, co sprawia, że każda klatka staje się wyjątkowa. W odróżnieniu od aparatów cyfrowych, gdzie można zrobić setki zdjęć i od razu je obejrzeć, fotografia analogowa wymaga cierpliwości – wyniki widzimy dopiero po wywołaniu filmu.
Dopiero zaczynasz swoją przygodę z fotografią analogową? Warto zwrócić uwagę na takie modele jak Agfaphoto Reusable Photo Camera. Ten aparat jest idealny dla początkujących fotografów, którzy chcą poznać tajniki tej sztuki. Dzięki swojej prostocie obsługi i możliwości wielokrotnego użytku, jest świetnym wyborem zarówno dla amatorów, jak i bardziej doświadczonych użytkowników. Jego kompaktowa konstrukcja i łatwość przenoszenia sprawiają, że jest to doskonały aparat na spontaniczne sesje fotograficzne.
Filmy fotograficzne – dusza fotografii analogowej
Filmy fotograficzne to nieodłączny element fotografii analogowej. Wybór odpowiedniego filmu ma kluczowe znaczenie dla końcowego efektu zdjęcia. Każdy film charakteryzuje się specyficzną czułością, kontrastem, kolorystyką oraz ziarnistością. Przykładem popularnego filmu jest Kodak Colorplus 200, który oferuje ciepłe, naturalne kolory oraz wysoką jakość obrazu. To doskonała opcja dla osób, które chcą uzyskać klasyczny, analogowy wygląd swoich fotografii. Film Kodak Colorplus 200 jest również ceniony za swoją uniwersalność – sprawdzi się zarówno w warunkach oświetleniowych dziennych, jak i w nieco trudniejszych warunkach.
Korzyści z fotografii analogowej
Fotografia analogowa to nie tylko technika, ale i pewien sposób postrzegania świata. W odróżnieniu od fotografii cyfrowej, gdzie liczy się ilość, w przypadku analogowej priorytetem jest jakość. Każde zdjęcie wymaga przemyślenia, przygotowania oraz precyzyjnego ustawienia parametrów. Fotografowie często mówią o większej wartości emocjonalnej, jaką niesie za sobą każdy kadr wykonany aparatem analogowym. To sztuka cierpliwości i doceniania procesu, który prowadzi do powstania finalnego obrazu.
Aparaty analogowe – moda czy powrót do korzeni
Wielu młodych fotografów wraca do aparatów analogowych z fascynacji stylem retro i autentycznością, jaką oferuje ta technika. Dla innych jest to wyraz buntu przeciwko przewidywalności i masowości zdjęć cyfrowych. Niemniej jednak, fotografia analogowa stała się trendem, który nie tylko inspiruje, ale również kształtuje sposób, w jaki postrzegamy współczesną fotografię. Dzięki temu powrotowi do korzeni, wielu artystów odkrywa na nowo magię fotografii, w której nie liczy się jedynie doskonała ostrość czy idealne światło, ale emocje zaklęte w każdej klatce filmu.